Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Visit our forum for help on making wallpapers!

Home > .:Personal Galleries:. > Aramina > Fullmetal Alchemist


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


RoyXEd
Another RoyXEd pic.
 
etya376.jpg  EveryoneO_O.jpg  f83fcdbb.jpg  fa-1.jpg  fa-o24.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 3.2999999999999998223643160599749535322189331054688 / 5 with 40 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:f83fcdbb.jpg
Album name:Aramina / Fullmetal Alchemist
Rating (40 votes):
Keywords:Roy Ed Edward Yoai FMA Fullmetal Alchemist
File Size:54 KB
Dimensions:293 x 293 pixels
Displayed:80716 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/131526
Favourites:Add to Fav
Tsukasa or Sasuke [Aug 05, 2005 at 02:29 PM]
whoa this is so yeah lol neat ahh omg x.x *dies*
boiz_dont_call_me_kimi [Aug 06, 2005 at 10:19 PM]
Shocked
amine lover [Aug 21, 2005 at 09:14 PM]
wat the hell Shocked
Yashimi [Aug 22, 2005 at 12:40 AM]
Damn Aoi Fanart...
Sydney Strfe [Aug 23, 2005 at 07:26 PM]
Oh please. Yaoi is life Very Happy I bet you all like stupid heterosexual pairings like EdXWinry RoyXRiza. How cliche.
darkraven89 [Aug 30, 2005 at 08:24 PM]
you are wrong Sydney. i like pairings like EdXMe and RoyXme ( mostly EdXme) lol
Rikkiu58505 [Sep 05, 2005 at 09:01 PM]
WTF!!!!.... Shocked ..ok that's just wrong
Кaname [Sep 05, 2005 at 09:25 PM]
Wtf, this is wrong on so many levels.....i have no issue with Yaoi, more like i have issue with a grown man kissing a young teen boy >.>
Ronin Cloud [Sep 10, 2005 at 08:00 PM]
I agree w/ the above person. Rn't they aware of the age difference??????
little_farrie [Sep 16, 2005 at 12:39 AM]
Ed is not a girl! stupid Roy!!! Mad
LieutenantThrace [Sep 27, 2005 at 08:15 PM]
Gross!!!Disgusting!!Not Right!!! So what if I like Royai and EdWin? I rather be cliche than like gay couples!
SoulStealer [Oct 02, 2005 at 12:30 AM]
I agree with Sydney Strfe, yaoi is life (well...my life anyways) and I rather like gay couples than be cliche!XD
inu+kik [Oct 14, 2005 at 07:29 PM]
i am so KILLING the person who drew this!
darkraven89 [Oct 21, 2005 at 03:18 PM]
why Question it is so cute!!!
Edward_Elric_Lover [Oct 30, 2005 at 03:38 PM]
Okay, people. Let's be reasonable. We all have our own feelings about Yaoi drawings, such as above. Some people like it, some people don't. AND about the age difference, who really cares. It's just they way that the drawer made it. But, I must add that I think that Ed is a little too short if you ask me. Wink
darkraven89 [Nov 06, 2005 at 09:18 PM]
ooooooooooooo. you called ed short. i'm telling ed. hes gonna kill you. Laughing
rentao_lover#! [Dec 25, 2005 at 10:33 AM]
its true he wiil peple that call im short
lone_aurora_wolf [Jan 02, 2006 at 09:51 PM]
Cant he love the one he truly loves without going through harsh tortue just to be with him well i guess thats what hell have to do just to see him one last time
Sasuke_kun04 [Jan 03, 2006 at 04:55 AM]
cute, but ed is still mine! Exclamation
lone_aurora_wolf [Jan 05, 2006 at 04:45 PM]
Ed is no one's none of you own anyone its against the law
wolf5512 [Jan 05, 2006 at 10:36 PM]
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked wrong, Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked WTF IS THIS! NASTY, WRONG, VILE! whoever did this ought to be shot point blank WITH AN UZI!
SaMkOoL [Jan 15, 2006 at 06:47 PM]
I like it, but the only thing is Eds legs. They look WAY to short for the size of his head.
eddgokubear [Feb 01, 2006 at 02:39 AM]
AAAAAAAAAAAH!!! HAS THE WORLD ENDED!!!!!
Shonen Shoujo Kid [Feb 01, 2006 at 07:05 PM]
I'm not much of a fan of EdxRoy Confused , but it's a good picture Wink .
Mononoke-kun [Feb 13, 2006 at 08:42 PM]
Very Happy I finally find a good Roy/Edo picture. Yay!
alphonse elric lover1292 [Feb 19, 2006 at 01:21 PM]
AW! THAT IS SO CUTE! but i like ed and winry better!
Charade1313* [Mar 05, 2006 at 03:36 PM]
Umm...I think it's cute but theres better pairings...
animefan#1 [Mar 13, 2006 at 03:20 AM]
why do people have this fanart nobody wants to see ed and roy kissing Exclamation
kagome9376 [Mar 15, 2006 at 06:10 PM]
wtf what.......roy (...) wrong im whant to kiss him not roy ahhhhhhhhhhhhhhhwtf
Constance [Mar 17, 2006 at 06:31 PM]
God you all are such children, be a bit more mature. I mean who cares about gay or straight, i myself like yoai and this pic. No one has to agree with each other, but cut the rude crap. How do you think the artist feels.Now what do you have to say for yourselfs? Well..........Mad
kagome9376 [Mar 17, 2006 at 10:08 PM]
wtf????????i want to [email protected]#$ him really badly!!!!!!!!!!!(Shayna likes Ed,Bankotsu,and Kyo!!) Razz Razz
♥ Karame ♥ [Apr 07, 2006 at 09:50 PM]
Shocked Ed and Mustang?! ... Sweeeet Very Happy Cool
Wayne [Apr 07, 2006 at 11:42 PM]
just look at their faces...ahhhhhhhhhhhhhh...
Independent_Jes [Apr 16, 2006 at 05:31 AM]
should stick to the way it was. the creator would of never done this. some fans are crazy.
_allismine_ [Apr 16, 2006 at 06:40 AM]
WTF?!?!? THIS IS SO WRONG! MY EYES!!! MY EYYYYYYYYYYYYYYYYYES! I like Roy and Riza better. At least they're about the same AGE!!!
Din, Sacred to Ra [Apr 27, 2006 at 02:28 AM]
omg this is GREAT art but......EdxRoy? I'm sorry, i tend to hate Yaoi...its sorta....wrong Shocked
Tetra [May 06, 2006 at 09:18 PM]
How is yaoi wrong? Yaoi is life!! I agree with sydney and soul I love EdXWinry but I cant pass but I cant pass up the chance to read a RoyXEd fic. Wink
angel_of_the_blade [May 09, 2006 at 06:12 PM]
Okay Shocked
_Ed_lover_ [May 18, 2006 at 08:05 PM]
I am crying a little bit right now. Crying or Very sad Roy better back off of Ed because ED IS SOOOO SUPPOSED TO BE MINE NOT THAT FAT A** ROY! You know I used to think Roy was cool until I saw this PICTURE! Mad FIRST I'M GONNA KILL ROY THEN I'M GONNA HUNT DOWN THE PERSON WHO DREW THAT CRAPPY PICTURE THEN I'M GONNA GIVE ED A SMALL PUNISHMENT TO THINK ABOUT WHAT HE DID WRONG then I'll show him it's better to kiss a girl than a guy! Wink
Hello_185 [May 24, 2006 at 10:06 PM]
Hahahahaha flames suck flames suck I laugh at flames!
Pride_Hagaren [Jun 07, 2006 at 10:16 PM]
AAAwwwwwww Kawaaaaaaaaaaaii X3
XDarkness n LightX [Jul 11, 2006 at 11:40 AM]
HELL YEAH! Yaoi = man-sex! Yaoi is so awesome! But I think Ed and Roy are good together.
StarxDustxLove [Aug 08, 2006 at 12:25 AM]
haha my fav. couples pairing XD
Naruto_Fan_27_7 [Sep 05, 2006 at 12:18 AM]
I think there kinda cute together. When I'm like passing by the picture...But not just sitting there stareing at it...I'm gay but there Off the chain,I et there using toungh...
Harada Riku [Oct 06, 2006 at 04:52 PM]
I agree with "Constance" SOME of you are all being childish over a picture, to pu it in my words it's a "Anime" therefore it's not real sooooo.... it's no big deal
FMA freak [Nov 10, 2006 at 12:12 PM]
Shocked That kinda scared me when I first saw it but I also agree with "Constance", besides I think they look cute together (I still like Ed though)
sasunarulover [Nov 12, 2006 at 06:34 PM]
-roasting marshmallows with the flames- XD. Anywho, I like this pairing AND EdWin RoyRiza! I like ALOT of pairings though most are YAOI I suppose. YAOI is my life! I couldn't live without it, seriously! I went a week without it and I was sleep deprived from not having it! Though I still like the cliche couples too! XD
Mustangsbabe [Jan 10, 2007 at 06:57 PM]
HOW DO YA THINK I FEEL _Ed_lover_ ?! GET YOUR GAY A** ED OFF MY ROY!!! Mad Shocked
t.s._hermit [Feb 25, 2007 at 04:20 PM]
Shocked Shocked Shocked i-.......tha-.......no comment.... Shocked Shocked
Mayumiligaya [Mar 04, 2007 at 10:08 PM]
Gay yet amusing. I mean wouldn't Roy prefer OLDER people. Maybe someone that has a DIFFERENT gender than Roy? Like Ed is HOW young? WHAT gender? And what is wrong with you _Ed_Lover_? *cough* Need I say more?
Shikon [Jun 20, 2007 at 12:12 AM]
Aww, that just... Cute. Very nice. I luv It! ^^
gaara_ai666foxdemonqueen [Sep 07, 2007 at 01:20 AM]
Must... crank... up... AC! Getting... so... hot!!!!
Naruto's kimi-kun [Nov 20, 2007 at 10:43 PM]
I think its cute and whoever did this is creative. If we all had the same thoughts and feelings the world would be boring. I say leave these pictures to the ones who will appreciate their value. There are plenty of yoai and plenty of strieght, lets just do the thangs we like. Wink
SHIKA.ITACHI.KIBA.GAARA. [Dec 01, 2007 at 10:45 PM]
. . . now thats just wrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! but cute in a twisted way....
PaniPoniNaruto [Dec 30, 2007 at 02:02 PM]
Laughing Very Happy Smile Neutral Confused Shocked
Fma_ed_yaoi_roy_lover [Jun 06, 2009 at 03:55 PM]
I think ed and Roy is so cute Embarassed excactly beacuse of the age so all you people where allways say bah he is an ld man hear this: Roy is a hot guy and hee needs something cute too do him sweet and ed that little guy is really cute so (...) Very Happy ... Maybe now you get it
SushiChan [Mar 19, 2011 at 03:34 AM]
Thanks for sharing this picture http://www.gorgeousanime.com
You need to log in to post comments.




Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Absolute Anime

AnimeBadass.Com

More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace
Privacy Policy