Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > Shaman King > Hao Asakura


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


 
sk_hao0054.jpg  sk_hao0055.jpg  sk_hao0056.jpg  sk_hao0057.jpg  sk_hao0058.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 4.2000000000000001776356839400250464677810668945312 / 5 with 33 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:sk_hao0056.jpg
Album name:Hao Asakura
Rating (33 votes):
File Size:21 KB
Dimensions:600 x 450 pixels
Displayed:43357 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/70335
Favourites:Add to Fav
ha0_lvRr [Aug 28, 2005 at 02:34 PM]
h0t h0t h0t..!!!
Z joely [Aug 28, 2005 at 04:15 PM]
Oh pleace!
hao's*patch*angel [Aug 28, 2005 at 10:44 PM]
^^
M_La [Aug 29, 2005 at 08:50 AM]
Yeah this is right before he burn's up Jeanne!! My favorite part!^_^
ha0_lvRr [Aug 29, 2005 at 03:28 PM]
Great ep..!
hao's*patch*angel [Aug 29, 2005 at 07:09 PM]
yay!
sophie asakura [Aug 30, 2005 at 05:49 PM]
up up and away lol srry ppl and i like that 2 M_La i like u r u evil like me 2 Mad
hao's*patch*angel [Aug 30, 2005 at 09:30 PM]
im glad ironmaiden jeanne gets burnt up!!! i cant stand her!! Mad
CP [Sep 01, 2005 at 02:24 PM]
Jeanne gets burned!!!! Surprised Go Hao-sama!!!! Take her down!! Take her down!!!!! Take her down!!!!! Wink Neutral
M_La [Sep 02, 2005 at 07:38 AM]
Burn Jeanne!!! Die you little bitch slowly and painfully! How dare she try to kill Hao!!
hao's*patch*angel [Sep 03, 2005 at 01:16 PM]
kill all the x-laws!!! Mad
a.k.a [Sep 03, 2005 at 07:01 PM]
Zeke,you are soo laidback.I absolutly love you....ops.i didn't mean for that to escape. Embarassed Embarassed
animegirl [Sep 05, 2005 at 07:25 PM]
H stands for hot
M_La [Sep 06, 2005 at 08:27 AM]
Hao means :King of Leaves,In Japanese.
zeke [Sep 06, 2005 at 02:51 PM]
king of leaves. (laughing btw) yeah ok. im A TREE!
VAI [Sep 06, 2005 at 04:20 PM]
He is the KING(it doesn`t matter of what)The important thing is HE IS THE KING.And no Yoh or anyone cann`t change that!
M_La [Sep 06, 2005 at 05:08 PM]
Yeah that is what it means you moran! If you claim to be Hao which we all know damn well is immpossible you should at the very least take the time to know some crap about him ,so stfu and quit acting like you know you goddamn poser!!
Pedro_sk [Sep 06, 2005 at 06:19 PM]
c'mon M_La why do u have to be so mean to him? he's trying to make us smile u know.
M_La [Sep 06, 2005 at 07:21 PM]
LOL,I'm not being mean dont confuse being mean with honesty.If people dont know this stuff they shouldnt bother.And insulting the Japanese orgin of this show sure as hell is'nt making me smile.
kkkkkitty [Sep 07, 2005 at 07:34 PM]
does anyone nom where to download episodes? in english of japenese? Question
zeke [Sep 08, 2005 at 02:18 PM]
i did see a website once but i didnt work when i tried it.
Jen [Sep 09, 2005 at 11:08 PM]
funni he's king of leaves....(hey at least he's not king of girls..poor guy won't last for a day)
zeke [Sep 11, 2005 at 10:42 AM]
yeh maybe thats why he looks like one too Jen.
tsubasa [Sep 11, 2005 at 11:11 AM]
does yoh ends up with anna or the other girl that likes him too????????
Jen [Sep 11, 2005 at 08:10 PM]
yea i guess that doesn't make sence...i'm really going to miss yelling at u
zeke [Sep 12, 2005 at 02:24 PM]
u can yell at me all u like Jen. i still have the soul of zeke inside of me. well...maybe i have the other version of zeke inside me....erm....well im confused now.
M_La [Sep 15, 2005 at 03:19 PM]
To answer tsubasa 's question,Yoh and Anna do end up together,but Tamao (girl who likes Yoh)babysit's for there son (Hana)and kinda act's like Anna in the future.
BlakDragon [Sep 15, 2005 at 03:35 PM]
Hao means "Good" in Chiniese. and with the attempt to knock-off Jeanne and do the world a favor... He is good in a way Smile
zeke [Sep 17, 2005 at 07:06 AM]
does any one know kiro means in jap?
BlakDragon [Sep 17, 2005 at 07:27 PM]
Kiro in japanese can be of several different meanings. It can be the prefix "kilo", the phrase "one's way back" or forked roads or crossroads
zeke [Sep 18, 2005 at 11:41 AM]
hey hey thats great cheers! cause kiro changes the lives of humans and shamans like a crossroad! hey great thats mint cheers! yeah kiro means sumthing to do with what he does thats great!
BlakDragon [Sep 19, 2005 at 02:54 PM]
Smile handy Jap to Eng online dictionary
Yimee [Sep 25, 2005 at 12:19 PM]
cheers BlakDragon i really really apreciate ur help with my name problem. Kiro is great!
BlakDragon [Sep 30, 2005 at 07:56 PM]
^_^ not a problem...too bad plenty a contract have been hired against you Zeke. One even wants your head encased in a crystal for preservation
Yimee [Oct 17, 2005 at 01:52 PM]
erm, BlakDragon, I really do hope you mean like a fan group talking abotu shaman king. not me ingenral??
BlakDragon [Oct 17, 2005 at 08:55 PM]
those who have hired me don't know who you are, they just want Zeke's head mounted in prism, and his manifest soul as a spirit flame used as a chewtoy for my babies ^_^ my Red-Eyes Black Chick have had his fun already on weaker spirits...
Yimee [Oct 23, 2005 at 05:16 PM]
erm...HUH?
BlakDragon [Oct 28, 2005 at 07:07 PM]
*holds up tiny black dragon with fussy spirit flame* he's teething
Yimee [Nov 01, 2005 at 11:05 AM]
blakdragon i think ur on the wrong anime here. u belong to yu-gi-oh not shaman king
BlakDragon [Nov 02, 2005 at 04:32 PM]
there's nobody I need to kill off on that anime, at least none in request. right now Zeke is my target...so where is he or do I need to track him myself? if I have to, it's not going to be a very pretty sight
Yimee [Nov 11, 2005 at 02:04 PM]
For god sake Blak r u talking about the zeke on this gallery or the actual zeke either way ur mad
Zoey Lemai [Dec 28, 2005 at 11:16 PM]
It's me Z joely,but my name is now Zoey Lemai!
Zekes girlfriend [Dec 29, 2005 at 09:50 AM]
Z joely, (no afence) but PLEASE shut up!!!
uselessgirlinacoldworld [Feb 07, 2006 at 05:41 AM]
yeah I'm gettiny annoyed to.... I keep n seeing "It's me Zjoely,but my name is now Zoey Lemai!" all the time and all Hao/Zeke fans should see my comment at pic 53
Takana [Apr 20, 2006 at 04:13 PM]
hmm........like this pic. Hao's so cool, but Ren's the coolest Very Happy
zeke4ever [Apr 27, 2006 at 01:41 PM]
who's Ren Question
ha0_lvRr [Jul 21, 2006 at 05:08 PM]
a friend of yoh..
uselessgirlinacoldworld [Aug 04, 2006 at 08:08 AM]
LMAO Laughing Laughing
Tomoyo555 [Nov 22, 2009 at 07:47 PM]
Its like he is looking at me...
You need to log in to post comments.


Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy