Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > Naruto > Momochi Zabuza


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


 
naruto_zabuza0003.jpg  naruto_zabuza0004.jpg  naruto_zabuza0005.jpg  naruto_zabuza0006.jpg  naruto_zabuza0007.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 4 / 5 with 29 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:naruto_zabuza0005.jpg
Album name:Momochi Zabuza
Rating (29 votes):
File Size:56 KB
Dimensions:640 x 480 pixels
Displayed:28618 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/40566
Favourites:Add to Fav
Laiyo [Feb 03, 2006 at 08:30 PM]
Awesomemost!! Yes, you are! Very Happy
inuyashasgurl [May 10, 2006 at 07:32 PM]
AH!!! MY EYES!!
Laiyo [May 11, 2006 at 06:53 PM]
-___- Yeah, what about them?
yukari112 [May 11, 2006 at 06:59 PM]
lol I agree
Laiyo [May 19, 2006 at 08:33 PM]
I get it, Zabuza's just too hot for her virgin eyes. ^_^ Yes, quite understandable. ^^
Konoha's_Phoenix [May 28, 2006 at 02:51 PM]
Whatever you say Laiyo, Whatever you say. ^-^
Laiyo [May 29, 2006 at 06:41 PM]
Haku: When Laiyo is on one of her perverted moments, it's best to just nod politely and let her go on and on and on with a nice smile... or better else, to back away slowly and not make any sudden movements. ^^ Just a hint. ^_^
yukari112 [May 29, 2006 at 06:48 PM]
lol Thanks for the tip Haku
Laiyo [May 29, 2006 at 07:06 PM]
Haku: No prob! Just a necessary security tip. ^_^
yukari112 [May 29, 2006 at 07:10 PM]
lol
Laiyo [May 29, 2006 at 07:14 PM]
Haku: I should print a pamphlet: "How to Handle Laiyo in Dirty Situations". ^^ Me: Man, Haku, it sounds like I'm wearing diapers and you have to change them or something o_O "Dirty situations"... -_-
yukari112 [May 29, 2006 at 07:28 PM]
lol Yeah you should Haku-sama
Konoha's_Phoenix [Jun 01, 2006 at 08:44 PM]
*blinks* I don't think i know how to take that...
Laiyo [Jun 01, 2006 at 08:49 PM]
Haku: As I said, just smile politely and nod, or don't make any sudden movements. Er. Was I helpful? ^_^
yukari112 [Jun 01, 2006 at 09:12 PM]
I think it was
hinatafan1 [Jul 04, 2006 at 01:18 PM]
Zabuza is HOT Very Happy
Laiyo [Jul 04, 2006 at 05:03 PM]
Isn't he now. ^_________^
Konoha's_Phoenix [Jul 05, 2006 at 11:31 AM]
...Good God not another one! >o<
Laiyo [Jul 05, 2006 at 04:45 PM]
Hey, everybody's going ON and ON and ON about how hot Kakashi is, now aren't they. -_o (Not that it isn't true... Wink) Well, Zabuza-kun deserves his own helping of fandom as well! Ain't I right, Haku? ^^ Haku: Yup yup. ^^ Me: So there you go, then. -_-
Konoha's_Phoenix [Jul 07, 2006 at 06:09 PM]
Laiyo, with you around there doesn't need to be others...if you catch my drift..^-^;
Laiyo [Jul 07, 2006 at 07:15 PM]
The more the merrier, that's what I say! Very Happy *pointedly pretends not to catch any drifts*
Konoha's_Phoenix [Jul 10, 2006 at 11:34 AM]
Zabuza:*whispers* ...i see fangirls...
virginanimelover [Jul 10, 2006 at 04:47 PM]
<_< Where?! >_> Oh...you mean me... Neutral Sorry, Zabuza, just can't help it. Smile And who's going on and on about how hot Kakashi is? Confused I thought I was the only one. :\ As my username suggests, I'm new to this whole anime phenomenan. All I hear about is Sasuke. :/
Konoha's_Phoenix [Jul 15, 2006 at 10:34 AM]
That would be meh >:3! The Kakashi obsessed one! Nihihi! Nice to meet ya ^___^! And yesh Sasuke has legions on rabid fangirls that threaten to take over the world if not eaten by Laiyo or incinerated by meh ^0^ ! But yeah, That's all you here because they take over the minds of the weak...=___=;; Yep, get used to it, it's the world of Rabid fangirls!
Laiyo [Jul 16, 2006 at 08:12 PM]
Eat the Rabid Fangirls, that's what I say! d^_^d *gets a fork and a knife out*
Clarad001 [Jul 16, 2006 at 08:20 PM]
AM A FANGIRL .......... *backs away* Shocked
MilaOftheDesert [Jul 17, 2006 at 02:01 AM]
I'm a fangirl but I'm not rabid. YAY 8D
Konoha's_Phoenix [Jul 17, 2006 at 12:30 PM]
Good, now you to go find rabid fangirls for me to cook for Laiyo-san! Got it? ^__^ Else she might get ravinously hungry--in which case we are all DOOMED!!! DOOMED I TELL YOU!!!
virginanimelover [Jul 17, 2006 at 05:37 PM]
Hi Konoha's_Phoenix! Very Happy Another Kakashi fan! (Are there really that many? O_o ) And I'm not really a fangirl. I'm just MILDLY obsessive. ^^ >_> Please don't eat me. Shocked
Laiyo [Jul 17, 2006 at 06:46 PM]
I only eat RABID FANGIRLS (like Kakashi's Girl) cooked by Phoenix-san! d^_^d Wh00t!! Very Happy
rubydragon666 [Jul 31, 2006 at 08:21 PM]
Zabuza's so cool (and hot) Very Happy
Laiyo [Jul 31, 2006 at 10:34 PM]
Oh yes! Cool Right on, Ruby dragon! Very Happy And DON'T say a word, Phoenix-san! >x3 The Lake-monster has it's slimey watery tentacles ready and waiting... Smile
Zabuza's Girl [Dec 29, 2007 at 09:25 AM]
Oh Zabuza is DEFINITELY hot. My firends a school make fun of me for liking him... Sad
Laiyo [Jan 11, 2008 at 05:52 PM]
Awww... That's mean of them. -_o Oh well, what do THEY know about male beauty!
You need to log in to post comments.


Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy