Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > Naruto > Uchiha Sasuke


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


 
naruto_sasuke0098.jpg  naruto_sasuke0099.jpg  naruto_sasuke0100.jpg  naruto_sasuke0101.jpg  naruto_sasuke0102.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 2.6000000000000000888178419700125232338905334472656 / 5 with 25 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:naruto_sasuke0100.jpg
Album name:Uchiha Sasuke
Rating (25 votes):
File Size:55 KB
Dimensions:640 x 480 pixels
Displayed:88668 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/39611
Favourites:Add to Fav
steph [Sep 10, 2005 at 10:16 AM]
OMG he is so sosososososo hottttttt hes mine. Very Happy
sasukesgirl [Sep 26, 2005 at 07:56 PM]
it aint him steph
kioki123 [Oct 01, 2005 at 12:05 PM]
is that orichimaru or wat eva his nameis?!?!?!?!?!?!?
Lady Q [Oct 01, 2005 at 11:29 PM]
no thats sexy sasuke Very Happy Laughing Smile
yanni2392 [Oct 22, 2005 at 07:45 PM]
i think the curse is taking over him in this pic
Questionable [Dec 04, 2005 at 02:35 PM]
Curse? Question
sasuke's_girlfriend [Jan 02, 2006 at 08:12 PM]
me and sasuke are cursed questionable...
Sasuke's #1 girl [Jan 31, 2006 at 11:45 AM]
i think Sasuke is possesed from Ohchmauro if i am right and Sasuke is stuck that way i don't care i still will love him! Embarassed
sasuke's_girlfriend [Feb 05, 2006 at 02:25 PM]
*sigh* you can have him. i will go by the name of neji's 1 true love from now on *creates a new account* sasuke broke up with me but neji promises to love me forever... bye everybody!
yukari1120 [Feb 05, 2006 at 04:23 PM]
Yay she's gone yay
Rare~Blossom [Mar 29, 2006 at 04:54 PM]
Clearing up: That's Sasuke while the curse is taking over his body. While he's in that state, Orochimaru can "control" him, but not like a puppet, more like in the back of his mind. So... yeah. xD
sasuke lover!! [Apr 10, 2006 at 08:38 AM]
*sigh* i am now kiba's #1 later
Sasuke'sgirlfriend4life [May 09, 2006 at 10:13 PM]
I agree Sasuke's #1 girl, just like Sakura I will love him no matter what!
YukiSohma [Jun 16, 2006 at 09:32 PM]
I hate Orochimaru for putting that mark on him....That purple chakra is pretty cool though.....
Sasuke'sgurlSakura [Jun 21, 2006 at 04:06 AM]
I HATE HATE HATE HATE HATE HATE HATE HATE HATE Orochimaru now!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sugamama16 [Aug 02, 2006 at 01:51 PM]
some one drew this pic on another site and it had lirics from linkin park it went like this *clears throught* cralin in my skin these wounds they will not heal it rocked
Drake_Dragon [Aug 10, 2006 at 08:48 PM]
he is so kool when hes evil
sasukes way way fit!! [Aug 15, 2006 at 04:35 AM]
no matter he still looks hot in the purple stuff Very Happy
sasuke_over [Nov 12, 2006 at 10:48 AM]
HE IS SOOO HOT A ND KOOOL IN CURSE MARKS!!W00t SASUKE!! P.S:Sharingan rules Sasuke:Sharingan!
sasuke/shadowwolf4456 [Dec 25, 2006 at 03:19 PM]
he looks tired, couldnt he just stand up straight like the sexy man he is i am 12 by the way
Drake_Dragon [Jan 11, 2007 at 07:08 PM]
AWESOME!!!
sasuke/shadowwolf4456 [Jan 12, 2007 at 12:09 AM]
HEH it's not just awesome it's WICKED AWESOME!!!
Drake_Dragon [Jan 13, 2007 at 02:28 PM]
my bad
kiba+akamaru&1010 [Jan 20, 2007 at 01:08 PM]
that dark aura is cool,it's wierd too tho...i love wierd things!! lol
Drake_Dragon [Jan 20, 2007 at 08:25 PM]
. . . ok. . .
kiba+akamaru&1010 [Jan 20, 2007 at 10:58 PM]
su!
sasuke/shadowwolf4456 [Jan 21, 2007 at 01:00 AM]
i'm wierd though Sad
Drake_Dragon [Jan 21, 2007 at 06:27 PM]
hey kiba whats with the su thing? Smile
sasuke/shadowwolf4456 [Jan 21, 2007 at 11:08 PM]
yeah what's with that Confused
kiba+akamaru&1010 [Jan 22, 2007 at 09:17 PM]
su means 2 things 1-shut up 2-i just say it sometimes,in this case i was just sayin' it,i dunno why but i've done that for a while now...
sasuke/shadowwolf4456 [Jan 24, 2007 at 02:19 AM]
hmmm i'm ok with it then Very Happy
kiba+akamaru&1010 [Jan 24, 2007 at 10:08 PM]
it hardly ever means shut up but when i get mad and ppl get on my nerves it does
Drake_Dragon [Jan 28, 2007 at 04:01 PM]
it looks like sue like what a lawyer does
kiba+akamaru&1010 [Jan 28, 2007 at 08:55 PM]
kinda i guess but when i'm real happy or hyped up i say it (in this case type it), i dunno why tho,i've done that for a while now it's a habit.. Neutral
sasuke/shadowwolf4456 [Jan 31, 2007 at 01:47 AM]
habit huh
Drake_Dragon [Feb 02, 2007 at 10:37 PM]
Cool
Miki Uchiha [Feb 03, 2007 at 10:26 PM]
Uh oh....
kiba+akamaru&1010 [Feb 06, 2007 at 08:22 PM]
habit yup
Drake_Dragon [Feb 10, 2007 at 04:29 PM]
Cool
kiba+akamaru&1010 [Feb 10, 2007 at 10:43 PM]
Cool ( Rolling Eyes )
sasuke/shadowwolf4456 [Feb 11, 2007 at 01:24 AM]
wierd habit kiba
kiba+akamaru&1010 [Feb 18, 2007 at 04:13 PM]
w.e
sasuke/shadowwolf4456 [Feb 28, 2007 at 02:46 PM]
w.e
Drake_Dragon [Mar 22, 2007 at 12:30 AM]
w.e
sakura567 [Apr 01, 2007 at 07:24 PM]
why is his chakra purple? is this evil chakra?
Drake_Dragon [Apr 20, 2007 at 08:03 PM]
It's from the cursed seal orochimaru put on him.
orochimarujes [Apr 20, 2007 at 09:33 PM]
Why would someone hate Lord Orochimaru for giving Sasuke-kun great power ?
RedFox [Apr 21, 2007 at 12:49 AM]
It looks like Sasuke is surounded by dark purple energy Neutral
HeyBigKid [May 21, 2007 at 12:44 PM]
C'mon get down with the sickness!
Orochi14 [Oct 06, 2009 at 09:46 AM]
poor orochimaru in shippuden......
SushiChan [Mar 19, 2011 at 02:14 AM]
That's a nice picture you got there http://www.gorgeousanime.com
You need to log in to post comments.


Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy