Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > Naruto > Inuzuka Kiba & Akamaru


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


 
naruto_kiba0004.jpg  naruto_kiba0005.jpg  naruto_kiba0006.jpg  naruto_kiba0007.jpg  naruto_kiba0008.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 3.5 / 5 with 34 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:naruto_kiba0006.jpg
Album name:Inuzuka Kiba & Akamaru
Rating (34 votes):
File Size:29 KB
Dimensions:640 x 480 pixels
Displayed:58889 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/36207
Favourites:Add to Fav
shikamaru_kiba_luver [Jan 27, 2006 at 06:33 AM]
kibaluver:*screams*he's so cute sideways!!!!!!oh my god...shikaluver:well he is cute,but i still love shikamaru-kun more Very Happy Very Happy
WolfYoukaiRin [Feb 13, 2006 at 01:43 PM]
Kiba-kun!!! Kakoi desu!
crimzon tears [Feb 20, 2006 at 08:43 PM]
wow he's hot!! Embarassed Very Happy
~Kagome_Chan~ [Mar 21, 2006 at 05:25 PM]
Kiba Kun is sooo hott! Very Happy
KibasOneAndOnly [Mar 31, 2006 at 10:26 PM]
Estes muy caliente, Kiba-kun!!!! Te quedo!!!!!!! ( don't count me off for my spanish!!!! >o<) I love Kiba!!!!!!!!!!!!!!!!! Wink
Kibalover76 [Apr 03, 2006 at 06:06 AM]
BACK OFF HE'S MINE!!!!!!!! I LOVE YOU MORE THEN ANYONE KIBA!!!!!!!!!!!!
KibasOneAndOnly [Apr 06, 2006 at 02:45 PM]
WATEVEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rolling Eyes U BACK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mad HE'S MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mad Neutral Surprised Cool
sasukegirl5 [Apr 15, 2006 at 06:17 PM]
Kiba-Kun is sooooooooooooo HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
KibasOneAndOnly [May 01, 2006 at 03:56 PM]
YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I M HERE!!!!!!!!!!!!!!! I GOT TO MISS SKOOL TODAY!!!!!!!!!!!!!!!
DemonShadowLynx [May 02, 2006 at 07:41 PM]
KIBA!!! I LOVE YOU!!!...sooo hot!
SummonerMai [May 18, 2006 at 04:06 PM]
I love kiba ^_^ He's so cute
Otaku_Spirit [Jun 02, 2006 at 09:16 PM]
wow cute in that shot
zaku's lover [Jun 30, 2006 at 05:47 AM]
Well, Kiba is hot any everything Rolling Eyes but my heart belongs to ZAKU ABUMI! Embarassed
KibaLover [Jul 31, 2006 at 12:41 PM]
You're all wrong. Kiba's MINE!! Aw Kiba looks so sad. Come here Kiba, I'll make it all better. *huggles Kiba for the millionth time* Wink Kiba I Love You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
miya_yamaray [Jul 31, 2006 at 05:34 PM]
hes mine you posers hes sexy and hes mine all mine Mad Mad Razz Razz Very Happy
anime_love_girl2006 [Aug 01, 2006 at 09:15 PM]
What a sexy pose....but matt is my first love...then ed...and kazuma...and kyo..frey... Embarassed okay you get it, i have many anime crushes...kyo and frey from alice19th
KibaLover [Aug 04, 2006 at 12:23 AM]
Come On!!!! Kiba's MINE!!!!! *Kisses Kiba* Wink Wink Wink
Mrs Inuzuka [Aug 06, 2006 at 09:53 PM]
WOAH! That picture just makes me wanna...*Fantasizes*
LOVE_WRATH [Oct 17, 2006 at 08:52 PM]
i no my name says i love Wrath from FMA... BUT JUST CALL ME A PLAY'A!!!!!!!!!! Razz
xXInuzukaSweetieXx [Nov 23, 2006 at 12:25 AM]
Awsome! Go get 'em Kiba-kun Exclamation Very Happy
kiba+akamaru&1010 [Jan 04, 2007 at 04:36 PM]
omg!he's so cute!he's the cutest hottest anime boy ever!
Akamaru_shampoo [Mar 04, 2007 at 06:12 PM]
ggrrrrrrrr listen i dont care what any of you guys say!! kibas MINE! Rolling Eyes Mad Embarassed Confused Mad Mad Wink Mad Embarassed hes sooooooooooo freakin hot!!!!!
elegentmess [Apr 02, 2007 at 05:18 AM]
He soooo good looking in this picture!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Akamaru_shampoo [May 13, 2007 at 03:35 PM]
yeah i agree! Very Happy but hes good looking in every picture!
Inuzuka Kiba's Wifey [Jun 08, 2007 at 07:21 PM]
kiba look hot and smexy all ways i agree Embarassed (devilish thoughts Cool ) but god kiba belong to no one understand that we can all love him w/out sounding like immature idiots and it dissapoints from all of us older kids that we can act stupid over bull like tis and yes im talking bout meh to cuse i cant deni eithir but actually read my messages and understand we can all love him ok are we all cooleo Wink
kiba_kun429 [Jul 05, 2007 at 01:13 AM]
Jeez, I just came in here to get a cool avatar...at the risk of sounding rude, is this always how girls act? I certainly don't act the same way about Hinata...I don't mean to insult anybody... Sad
*Temari*14 [Sep 23, 2007 at 10:04 PM]
OMFG KIBA U R DAMN HOOOOOOOTTTTTT!!!!!!!!!
moondoggie123 [Sep 27, 2007 at 07:52 AM]
kiba is soooo damn sexy!!!!!!!!!!!!(thinks wierd thoughts Idea)
Akamaru_shampoo [Nov 22, 2007 at 10:24 PM]
hmm im not gonna claim kiba anymore. no matter what you do, no ones gonna say "hey y'know? youre so right im just gonna give kiba up so you can have him!" get real! i mean he's still extremely hot though Cool
kagome inuzuka [Jul 05, 2008 at 09:03 PM]
NAW!!!!! KIBA-KUN IS ALL MINE!!!!!! I LOVE HIM MORE THAN ANY PERSON COULD EVER DREAM OF!!!!! SO HA!!!
sugan [Oct 11, 2008 at 09:43 AM]
Anyone bought from<a href = www.belrion.com>Belrion</a> before ? heard they are a paypal world seller and are macfee secured. Appreciate some feedback from anyone ^^ <a href = http://www.belrion.com/en/wow.htm> cheap wow gold</a><br> <a href = http://www.belrion.com> buy world of warcraft gold</a><br> <a href = (...) aoc gold</a><br> <a href = http://www.belrion.com/en/l2.htm> buy L2 adena</a...
You need to log in to post comments.




Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy