Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > Naruto > Inuzuka Kiba & Akamaru


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


 
naruto_kiba0000.jpg  naruto_kiba0001.jpg  naruto_kiba0002.jpg  naruto_kiba0003.jpg  naruto_kiba0004.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 3.1000000000000000888178419700125232338905334472656 / 5 with 45 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:naruto_kiba0001.jpg
Album name:Inuzuka Kiba & Akamaru
Rating (45 votes):
File Size:44 KB
Dimensions:640 x 480 pixels
Displayed:79956 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/36201
Favourites:Add to Fav
Kakashi's_Enmity [Nov 29, 2005 at 09:29 PM]
Awww akamaru!!
shikamaru_kiba_luver [Jan 27, 2006 at 06:22 AM]
kibaluver:how cute!!!hey...how come kiba doesn't get as much comments as shikamaru?!shikaluver:maybe because he's cuter than (...) Neutral
KibasOneAndOnly [Mar 31, 2006 at 10:21 PM]
Kiba is soooooo hot!!!!!!!!!!!!!!! Embarassed Surprised Very Happy Razz
Kibalover76 [Apr 03, 2006 at 06:14 AM]
I LOVE YOU (...)
KibasOneAndOnly [Apr 06, 2006 at 02:36 PM]
I LOVE KIBA MO THAN U DO, kIBALOVER76.....WELL, LOOK AT MY NAME!!!!!!!! LOL. KOAO!!! that me.
Kibalover76 [Apr 06, 2006 at 06:12 PM]
I LOVE HIM MORE!!!!!!!!
KibasOneAndOnly [May 01, 2006 at 03:49 PM]
YAY!!!!!!!!!!!! I REALLY DON'T CARE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hobo_13 [May 15, 2006 at 12:28 AM]
Kiba...so cool...and hot... Very Happy
KibasOneAndOnly [May 28, 2006 at 09:21 AM]
YAY!!!!!!!!! KIBA!!!!!!!!!!! GOOO!!!!!!!!!!!!!! YAY!!!!!!!!!!!!! I GOT A NEW BEAU, SO I WON'T BE BOTHERIN' YA ANYMORE!!!!!!!!!! YAY!!!!!!
NightGaze [May 28, 2006 at 07:40 PM]
He's sooo sexy. x3
loveless fan girl ~_~ [Jun 03, 2006 at 05:35 PM]
me:hey joe baby looking hot as allway kiba:er...joe me: ho can i call ya joe? kiba:no me:great joebaby you have work to do if you want to make it to the bobobo show kiba:bobobo....who the f**k?... me:ok kc get him! kiba: kc?... kc: come with me kiba:help i'm being kidnapped by fans!!! aburame:hey where's kiba naruto: i don't no aburame: hmm i guess he with to the boys room...
kokopelli [Jul 17, 2006 at 03:20 PM]
Kiba, hot? Ummmmmmmmmm.
animaniac12 [Jul 18, 2006 at 09:18 AM]
HECK YES HE IS...underneath that hood that is
KibaLover [Jul 31, 2006 at 12:38 PM]
I love Kiba more than ALL of you!!! Kiba's MINE!!! Kiba is so hot!!! My Kiba!!! *huggles Kiba Again*
Missie_Momiji [Aug 04, 2006 at 09:57 PM]
KIBA STOLE MY DOG!
Mrs Inuzuka [Aug 06, 2006 at 09:48 PM]
Kiba is agorable and Akamaru is kawaii enough to hug! SO EFFING CUTE.
Drake_Dragon [Aug 13, 2006 at 12:00 AM]
you are all do wierd kiba is the most ugly beast like creature ive ever seen and akamaru is my dog because id use his ability better than anyone else
♥naruto#1fan♥ [Aug 13, 2006 at 01:22 AM]
that was an insult to masashi kishimoto creation..... drake_dragon... , your kinda harsh on the character's looks
Blu eyed fox [Oct 07, 2006 at 02:31 PM]
kinda cute... Razz
kiba+akamaru&1010 [Jan 04, 2007 at 12:41 AM]
yea!i agree w/ naruto#1fan!how can u be so harsh Drake_Dragon?jeez it's just a chartoon!u don't have to be such an idgit about it!!besides kiba's awsome...looks an' all.so....XP to u!i bet u just said that bcuz you're hanus and beast-like!
Drake_Dragon [Jan 12, 2007 at 11:15 PM]
sorry i was in a bad mood Laughing i like akamaru but kiba im afraid i dont like, but masashi kishimoto did a good job on designing him as a character, its just that i dont like his type of character. . . am i making any sense?
Akamaru_shampoo [Mar 15, 2007 at 09:37 PM]
no your not! kiba is the hottest anime guy on the face of the earth, ya hear? you must not like dogs....
Inuzuka Kiba's Wifey [Jun 08, 2007 at 06:20 PM]
goooooooo akashampoo kiba so hot, but god kiba1andonly,kiba lover,and kibalover76 calm the freak down just accept that all of u love kiba for the luv of crap i love kiba too but effin calm the F--K down damn Rolling Eyes Mad
aozora no namida [Jul 12, 2007 at 02:45 PM]
I realized something, Kiba is my dog's name! Very Happy
Akamaru_shampoo [Jul 19, 2007 at 11:50 PM]
......i named my husky kiba on nintendogs Laughing
moondoggie123 [Sep 25, 2007 at 08:32 AM]
kiba is soooo hot!!!! akamaru is so cute
kiba-l0ver [Mar 22, 2008 at 11:15 AM]
drake dragon i soooooooooooo rong about kibe Embarassed hes the best charcter on naruto (to kiba)baby the way u make my world go rount
sugan [Oct 11, 2008 at 09:43 AM]
Anyone bought from<a href = www.belrion.com>Belrion</a> before ? heard they are a paypal world seller and are macfee secured. Appreciate some feedback from anyone ^^ <a href = http://www.belrion.com/en/wow.htm> cheap wow gold</a><br> <a href = http://www.belrion.com> buy world of warcraft gold</a><br> <a href = (...) aoc gold</a><br> <a href = http://www.belrion.com/en/l2.htm> buy L2 adena</a...
Inu-Yasha 4ever! [Mar 25, 2009 at 12:27 PM]
I said it once and I'll say it again but with additional credits...Kiba AND Akamaru rock soooooo hard man!Kiba and Akamaru kick ass!!!!!!!!
SushiChan [Mar 19, 2011 at 03:38 AM]
I love this picture http://www.gorgeousanime.com
You need to log in to post comments.




Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy