Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > .:Personal Galleries:. > Satsuke32 > Naruto


Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


Bad day
I love this Gaara picture....He really does look like he's had a really bad day
 
Iruka from the game.JPG  Itachi!.JPG  I_ve had a bad day....Leave me alone.JPG  Kakashi from the game.JPG  Kakashi ninja center fold.JPG 
 
Rate this picture (current rating : 3.3999999999999999111821580299874767661094665527344 / 5 with 25 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:I_ve had a bad day....Leave me alone.JPG
Album name:Satsuke32 / Naruto
Rating (25 votes):
File Size:25 KB
Dimensions:610 x 480 pixels
Displayed:55383 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/32154
Favourites:Add to Fav
Xenie Zavierda [Dec 02, 2005 at 03:59 PM]
Gaara: I've had a bad day, get off my back
Kosuke [Jan 02, 2006 at 05:55 PM]
Yeah, he does look like he's had a bad day. And the patches under his eyes don't help...
MyHeartIsOpenForYou [Mar 17, 2006 at 02:28 PM]
oh poor gaara...*kisses him*
Tsuki Hikari [Mar 18, 2006 at 02:31 AM]
ooh! can i kiss him next!?!? Very Happy
kanyata [Apr 29, 2006 at 07:12 PM]
hey I just noticed he dosen't have eyesbrows... O.o
Yuri-chan [May 14, 2006 at 03:35 PM]
Yeah, your right! And neither does Zabuza! 0_0
XxCrimson RegretxX [May 18, 2006 at 03:53 PM]
Me: Oh, c'mon Gaara... Cheer Up!!! Gaara: hm... whats the point?? (it sounds like something Shikamaru would say Shocked )
Raven43 [May 27, 2006 at 04:41 PM]
Gaara: i'll kill you all !! me: hey gaara calm down*gives him a hug*
Sakaya [Jun 11, 2006 at 12:05 PM]
you ppl are weird gaara is not like that he barlly talks to anyone
zaku's lover [Jun 17, 2006 at 07:37 AM]
That is so true! Neutral
sumgoth [Jul 06, 2006 at 11:16 PM]
well of course he is goin 2 look tired,he doesnt sleep,cuz of that demon hes an insomniac(kinda like me except that demon part)
bloody&depressed [Jul 08, 2006 at 04:04 PM]
dude,u hav insomnia? Neutral
sumgoth [Jul 08, 2006 at 04:11 PM]
.......yea Neutral
bloody&depressed [Jul 08, 2006 at 04:15 PM]
sorry
Rens BestFriend [Jul 18, 2006 at 07:35 PM]
What is Insomnia? Confused
Mizure [Jul 18, 2006 at 08:06 PM]
It's an inability to sleep.
Rens BestFriend [Jul 19, 2006 at 10:36 AM]
Ohh thanks Mizure. Whoa must be hard.I feel bad for you Sumgoth, sorry to bring it up
sumgoth [Jul 25, 2006 at 11:40 PM]
its ok....DAMN no wonder the boy is insane,u dont sleep 4 a few of days u lose it.
miya_yamaray [Aug 07, 2006 at 10:33 PM]
i feel sorry for you to.but... he cant sleep beacuse that demon will take over his body,when hes a sleep is when hes more vonrable to the demons blob thirst oh and i read on this one web site that gaaras blood thirst takes over and he kills that one guy for the blood and stuff you know the leader of that sound villige group Sad i feel kida sad for that guy.i think thats how it gos not realy sure Confused but you can check it out on www.naruto-kun.com Very Happy Very Happy its under summeries.
naruto's girl 2006 [Aug 17, 2006 at 08:26 PM]
o.k. he's always in a bad mood.
Nine Tailed Naruto [Dec 31, 2006 at 08:00 PM]
Is gaara afraid of anything?
Orochimaru's apprentice [Jan 24, 2007 at 01:59 AM]
That's exactly how I look when I've had a bad day...oh wait! I look like that every day... Sad
magdalena [Feb 07, 2007 at 10:35 PM]
gaara:ahhhh dont talk to me.me:its all right*gives him kiss on lips*me:its that better gaara*blushies* and hugs me Wink
Akamaru_shampoo [Apr 10, 2007 at 05:19 PM]
hey! i saw gaara smile! im serious i have!!!! it was in part 2, when he told kankuro he wanted to return to the village not as a feared weapon but as the kazekage!!!!....and...im sorry to hear the sumgoth, that sucks. that reminds me, if it makes you feel better,(which it probably wont cuz its stupid) on the pokemon game, ima charmeleon with insomnia! Exclamation
Hina_chan_92 [Jun 01, 2007 at 01:44 PM]
Poor Gaara! Lets give him a grouphug! Razz
Akamaru_shampoo [Jun 19, 2007 at 12:02 PM]
heheh i dont think thats such a good idea ....but its worth it! *hugs gaara*
Karami Mew Uchiha [Jul 13, 2007 at 04:54 PM]
Gaara! yeah! I love! >.<
Nejilover77 [Sep 01, 2007 at 01:30 PM]
i think gaara's a freak!!!!!
nice_girl [Oct 12, 2007 at 05:10 PM]
You would be one too if you had insomia! It's not nice to insult people, esp. if they will have no second thoughts on killing you.
Gaara-is-my-love [Nov 11, 2007 at 02:30 AM]
Gaara is sooo hot^_^!I mean,look at him Surprised !You can tell just by looking at the guy Smile
Nejilover77 [Nov 11, 2007 at 09:55 AM]
bleght. he kinda creeps me out....but you have to admit he IS kinda hot. but Neji is better! XD
xMRSxKAKASHIx [Dec 19, 2007 at 08:35 PM]
i seen that in part 2 he only changed and became good because naruto beat his 4 trying 2 kill sakura and sasuke but im proud of him he and naruto become really close friends and its really sweet how gaaras gonna die :cry:and then this old lady is gona use this revive technique and then shes not gonna have enough chakra so narutos gonna be like please use my chakra and then gaara is revived Very Happy
Akunai of the sand [Apr 02, 2008 at 10:36 AM]
love gaara
Shimaki [Jul 18, 2008 at 09:38 PM]
OMG GAARA I love you! LOL it looks like he is saying "Wheres my coffe?"
mika62910 [Jan 10, 2009 at 08:56 PM]
nala u stel my coffe one more time and i well kill u Exclamation
DarkQueenOfChaos [Nov 30, 2009 at 03:08 AM]
poor Kazekage-sama, looks like he's had a rough day Crying or Very sad
SushiChan [Mar 19, 2011 at 08:37 AM]
Fantastic pic you have there! http://www.gorgeousanime.com
AnimeFanDagiXLaddd [Jun 11, 2011 at 07:50 AM]
I agree, DarkQueenOfChaos, doing paperwork all day in a hot office in a desert is rough! Neutral
You need to log in to post comments.


Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy