Album list Login
Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search

Do you have an image we dont? Submit it to us!


Win $10 in the Anime Wallpapers.Com August 2013 Wallpaper Contest or Origami Sticky Notes!

Home > You're Under Arrest > Miyuki & Natsumi
Click to view full size image

Download Image
Report Image
The image URL will be automatically included


 
yua_miyu-natsu079.jpg  yua_miyu-natsu080.jpg  yua_miyu-natsu081.jpg  yua_miyu-natsu082.jpg  yua_miyu-natsu083.jpg 
 
Rate this picture (current rating : 4 / 5 with 267 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great
Picture information
Filename:yua_miyu-natsu081.jpg
Album name:Miyuki & Natsumi
Rating (267 votes):
File Size:621 KB
Dimensions:2127 x 1500 pixels
Displayed:276865 times
URL:http://www.animegalleries.net/img/42785
Favourites:Add to Fav
Inuyasha123 [Oct 08, 2005 at 04:30 PM]
they are sexy and you can see theIR breasts Exclamation
Dark Arashi [Nov 04, 2005 at 10:53 AM]
Anyone here care to explain how this got 100 votes in eight hours, while most here get less than one vote per day?
Blade of The Soul [Dec 02, 2005 at 07:58 AM]
classic insalt to men. I you are going to have scantly clad fan art start thanking more dam crative, then it might be great.
anime_boy [Dec 09, 2005 at 08:57 PM]
WOW! that is sexy
hurricane_force_winds [Dec 18, 2005 at 03:16 PM]
Ew lezbo porn...
xzzzzz [Dec 22, 2005 at 10:54 AM]
i would like to be one of them
narunaru [Feb 14, 2006 at 06:28 PM]
wwwooooooowwwwww Razz Razz this... is... sexy.....
akuma-chan666 [Feb 22, 2006 at 01:25 PM]
man that is hot Wink
starbucks_24 [Feb 28, 2006 at 06:33 AM]
Hot! Hot! Hot! Exclamation
pink_hair_blue_eyes [Mar 10, 2006 at 11:21 PM]
not to sound sound like a perverted lesb ('cause im not), but they look hott Exclamation
Ice_HOGAGAI [Mar 12, 2006 at 11:55 PM]
Giggity!! Giggity!! Exclamation
angel090 [Apr 09, 2006 at 01:33 PM]
lezbos Confused Surprised Embarassed
Wayne [Apr 09, 2006 at 09:25 PM]
WAIT! i think i know...sunscreen goes on better with a BIG ROUND applicator...right??? Rolling Eyes
Hobo_13 [May 05, 2006 at 08:37 PM]
haha! good one dude!
Shadow Deadeye [Jun 08, 2006 at 10:39 PM]
really hot
FMA freak [Jan 10, 2007 at 11:39 PM]
um...thats...interesting... Neutral
Cocoa Monkey [Apr 23, 2007 at 06:12 PM]
well thats... interesting I guess.. and also hot.. Smile
Shadow XYZ [Apr 23, 2007 at 08:24 PM]
There really sexy Exclamation
Jacoby-love_Forever [Jul 24, 2007 at 03:10 PM]
can any1 explain y this one pic has alot of ratings that r all good while other pics get bad ratings
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 03:22 PM]
I know -.-'
Jacoby-love_Forever [Jul 24, 2007 at 03:28 PM]
its just because of the "hot women" men look at
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 03:30 PM]
yeah...that's about right ^^,
Jacoby-love_Forever [Jul 24, 2007 at 03:37 PM]
yup its just stupid ^-^
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 03:38 PM]
typical men though Neutral
Jacoby-love_Forever [Jul 24, 2007 at 03:39 PM]
yup
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 03:58 PM]
Not typical for me.... now two guys in swim trunks.... there we go ^^
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 03:59 PM]
lol i knew you'd say that >.<
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:00 PM]
lol, I am like a two paged book Tasha! you only need to read me a few times to memorize it!
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:02 PM]
yeah...an interesting two page book ^^,
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:04 PM]
lol I could become famous with my two pages book! NEW YORK BEST SELLER! Laughing
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:08 PM]
er yeah...new york...you live there or something?
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:09 PM]
lol no silly ^^ I live in New England, or Massachusetts, or the Kenedy State. What ever you wish to call it. But when authors become quite famous, they make the "New York Best Seller" books if they sell a lot. Cause New York is one of our highest populated states... and city... New York New York!
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:11 PM]
yeah i know it's most populated...I see..new england eh? so is here i live old? XD
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:13 PM]
well... When the pilgrims that came from England, they landed in "New England" Massachusetts. Cause it was new land they discovered, or some odd story like that. But they originally had a town before that. But everyone in the town vanished... it is kinda freaky... no one understands what happened to them, they think Natives killed them.
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:13 PM]
and ate them
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:15 PM]
Who knows O_O I remember my history teacher saying about some word carved into a tree or rock or something, but I can't remember what. He almost found Prince Philips hands! Prince Philip was a Native chief, and the British killed him, but he caused them so much trouble. They feared him so much, they cut off his hands, and head, and kept the hands in a jar.... He was close to finding them, some person had them. But he lost track... I dunno... it is probably a fake story or w/e....
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:19 PM]
O.o' ok then...I'm reading the comments on your dogs pic...i will never forget you implied i was a lezbo...you know that?
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:25 PM]
when did I say that? I must go checketh!
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:26 PM]
a bit of both...you and J...he's the one i went mad at Wink
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:31 PM]
I never called you a lezbo =( I can't even find when. The only time I talked about lezbo's was Triss and Thea ^^ <3 and then my dogs, cause celia... ummm humps... allie... when allie... wags her tail....
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:32 PM]
well it was j then...I will never forgive him XD
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:35 PM]
lol I dunno, I don't think he did, I was just scrolling quickly the convo looking at what I said
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:36 PM]
someone said 'are you and Tasha together' to Triss...implying i was! talk about something nicer before i change happy mood to bad one >.<
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:36 PM]
I don't remember that, I just remember triss saying "If I would have a GF it would be Thea!" or something like that... or refering to Thea in some way. so I said "I KNEW IT!"
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:39 PM]
yeah i know...drop the subject -.-'
Ryko427 [Jul 24, 2007 at 04:40 PM]
speaking of thea! She wants me to go play Pangya, so I will ttyl around 2 am, of course ^^ and I promise I won't be late! <3 *hugs*
tishtashpoe [Jul 24, 2007 at 04:42 PM]
you're leaving me? TT~TT I'm going in 10 mins >.< cya later *hug*
GoodKid15 [Apr 27, 2009 at 11:33 AM]
MY MOKKORI POWER AT IT'S LINE !!!
SushiChan [Mar 19, 2011 at 12:13 AM]
Hey that's an awesome picture you got there http://www.gorgeousanime.com
You need to log in to post comments.




Home :: Forum :: Chat :: FAQ :: Link Us :: About Us :: Contact Us :: Advertise on Us


All images are copyright of their respective owners, no copyright infringement is intended or implied. All images in personal albums are under the ownership of the album owners, and we take no responsibility for what may be contained therein, though they will be monitored for general obscenity, and copyright infringement. Site Layout, Anime Galleries dot Net and all other items not in public domain copyright 2004 Kaitou Ace

Our Affiliates
Igor Bass Photography: New York City, Travel and Fine Art Photography
Anime Manga CommunityAbsolute AnimeAdvanced AnimeAnime SourceNaruto-kun
More Affiliates
Anime Wallpapers Read Manga Online My Little Pony Ties





Kaitou Ace :: Princess Minako
Privacy Policy